سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش کسب درآمد اینترنتی

رویای کسب درآمد از اینترنت و داشتن درآمد اینترنتی، هر روز دست یافتنی تر می شود. در این قسمت از سایت می خواهیم فرا بگیریم چطور ظرف مدت 3 روز، بله درست است: فقط 3 روز، کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنیم. کسب و کاری که تنها وظیفه ما در آن تبلیغ کردن است و سایر کارها مانند بسته بندی، ارسال و تسویه حساب با مشتری بر عهده فروشندگان شرکت است. هفته ای یک بار هم با ما تسویه حساب خواهد شد!!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با سیستم خرید پستی و پرداخت در زمان تحویل تنها با 6000 تومان!!! بدون نیاز به محصول از سوی شما.
بله درست است؛ میتوانید تنها با 6000 تومان صاحب فروشگاه اینترنتی با چیزی بالغ بر 100،000 نوع محصول مختلف شوید.

چه کار باید بکنم؟ در این روش کسب درآمد اینترنتی، ما به عنوان همکار سیستم همکاری در فروش ایران مارکت سنتر، محصولات آن را در سطح اینترنت به فروش رسانده و شرکت پس از ارسال سفارش مشتری و تسویه حساب با او، هفته ای یک بار هم با ما تسویه حساب خواهد کرد.

چگونه این کار را انجام دهم؟ برای راه اندازی این فروشگاه اینترنتی خارق العاده که با سرویس خرید پستی و پرداخت در زمان تحویل در اختیار شما قرار میگیرد، باید مراحل زیر را طی کنید که مجموعاً چیزی حدود 3 روز زمان می برد تا فروشگاه آنلاینی با 100،000 محصول مختلف داشته باشید

1- ابتدا قبل از هر کاری باید در این سیستم ثبت نام کنید. شماره حساب باید به نام خودتان باشد. اگر حساب سیبا بانک ملی ندارید، میتوانید بعد از افتتاح حساب، شماره حسابتان را در پنلتان وارد نمایید.

جهت ثبت نام روی تصویر زیر کلیک کنید

2- بعد از اتمام عضویت شما باید یک دامین تهیه کنید. شرکت های مختلفی خدمات ثبت دامین انجام می دهند در زیر به طور نمونه اسامی 4 شرکت معتبر به شما پیشنهاد میشود. قیمت دامین ها نهایتا تا 5 هزار تومان در شرکت ها مختلف با هم تفاوت دارد. پیشنهاد ما: شرکت فراکارانت  شرکتهایی هستند دامین خیلی ارزانتر میدهند اما خدمات مطلوب ندارند.

الویت اول سایت معتبر ایرانیک با هزینه فقط  5500 تومان

http://www.iranic.com

www.iranhost.com  ایران هاست
www.parsdata.com پارس دتا
www.karait.com فراکارانت

?دامنه (دومین): همان آدرسی است که با تایپ آن در نوار آدرس مرورگرتان، سایتتان باز خواهد شد. مثلاً با تایپ kasbokar.org همین سایت باز میشود. یعنی در عبارت www.kasbokar.org نام kasbokar و پسوند org. خواهد بود.

?نکاتی پیرامون انتخاب نام دامنه: 1? کوتاه باشد. 2? به خاطر سپرن آن آسان باشد. 3? بهتر است از نام های مشابه سایتهای بزرگ استفاده نشود چرا که باعث گیج شدن بازدید کننده می شود و به خاطر سپاری آن را دشوار می کند.

به طور نمونه آدرس های زیر قابل ثبت میباشند و فعلا کسی مالک این دامین ها نیست شما هر نامی را که مایل می باشید انتخاب کنید مثال مخفف اسم و فامیل خوتان و یا هر نامی که مربوط به فروش و خرید می باشد:

با افزایش قیمت دلار پسوندهای خارجی بسیار گران شده اند لذا بهتر است از پسوند IR با هزینه 5500 استفاده کنید

1- irkharid.org قابل ثبت می باشد

2-  irkharid.biz قابل ثبت می باشد.

3- irkharid.info قابل ثبت می باشد.

4- iran-kharid.com قابل ثبت می باشد.

5- iran-kharid.net قابل ثبت می باشد.

6- irforosh.net قابل ثبت می باشد.

7- irforosh.org قابل ثبت می باشد.

8- forosh24.org قابل ثبت می باشد.

9- forosh24.net قابل ثبت می باشد.

10- forosh24.info قابل ثبت می باشد.

در مسیر ثبت دامنه در سایر ثبت کننده های دومین، DNS های دامنه را روی موارد زیر تنظیم کنید

ns1.shoperpost.com
ns2.shoperpost.com

3- پس از اتمام ثبت دامنه وارد بخش کاربری خود شده (از طریق وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود در کادر سوم سمت چپ در سایت iranmc.net) اگر هنوز ثبت نام نکرده اید اینجا کلیک کنید

توجه: پارک دامین ربطی به داشتن دانش مدیریت یا طراحی سایت ندارد با پارک دامین , دامین شما به جای دامین اصلی سایت ایران مارکت ظاهر می شود و می توانید  آنرا و یا محصولاتی از آنرا تبلیغ کنید و نیاز به هیچگونه مدیریتی ندارد و فقط سالیانه باید هزینه دامین را  به شرکتی که از ان خریداری کرده اید پرداخت کنید تا تمدید شود
کسب در آمد

سپس به بخش تنظیمات بروید (از طریق منوی بالای صفحه بخش کاربری خود)

کسب و کار

روی قسمت “پارک دامین تبلیغاتی” کلیک کنید.

کسب و کار اینترنتی

در پایین صفحه درون کادر، نام دومین خود به همراه پسوند را نوشته و کلید ثبت را کلیک کنید.

اینترنت

4- ثبت دامنه به نام شما و پارک شدن آن حدود 2 تا 3 روز زمان می برد. بعد از این مدت، شما سایتی خواهید داشت که در آن حدود 100،000 نوع محصول مختلف برای فروش وجود دارد. از اینجا به بعد فقط باید تبلیغ کنید. فقط این سایت را تبلیغ کنید و کسب درآمد نمایید. محتویات سایت شما دقیقا مانند این سایت نمایش داده میشود: www.bwinkala.ir و هر خریدی از سایت شما انجام شود آن سفارش در پنل بازاریابی شما ثبت میشود و پورسانت آن به شما تعلق میگیرد.

در این سایت محصولات متنوعی با پورسانت هایی تا 85 درصد از قیمت کل کالا تعریف شده است که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود. پورسانت برخی از محصولات به حدی بالا است که تقریبا بیش از 90 درصد از سود فروش، برای تبلیغ کننده منظور شده است.
تعیین پورسانت بالا به دلیل رقابتی است که بین فروشندگان در این سیستم وجود دارد. بنابراین در این سیستم، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود.( کالاهای با پورسانت بیشتر جهت رویت بهتر در ردیف های بالاتر قرار میگیرند)

چطور تبلیغ کنم؟

راههای بیشماری برای تبلیغ سایت و محصولات خود دارید که در ادامه چند نمونه آن را ذکر می کنم:

1?تبلیغ از طریق سایت یا وبلاگی دیگر: منظورم این است که تبلیغات را از طریق سایت دیگری که متعلق به خود شماست، انجام دهید. این سایت را می توانید بر اساس آنچه در مقالات بخش کار در منزل | درآمد اینترنتی تحت نام “راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران” نوشته ام، آماده سازی کنید. یعنی سایتی در زمینه دلخواهتان با مطالب باارزش و اصلی. با این حساب می توانید بازدیدکنندگان را به سایت خود جذب کنید. حالا دو راه پیش پای شما قرار دارد: یکی اینکه سایت فروشگاهی خود را از طریق لینک و بنرهای مختلف تبلیغ کنید و دیگر اینکه محصولات مرتبط با موضوع سایت دوم خود را از سایت فروشگاهیتان برگزیده و لینک آنها را در میان مطالب قرار دهید. البته پیشنهاد میکنم از هر دو این روشها به صورت تؤامان استفاده کنید یعنی از راه سوم!

2?تبلیغات در سایتهای دیگران: می توانید بنر یا لینک خود را در سایتهای دیگر قرار دهید. شاید مجبور شوید برای این کار پول پرداخت کنید. (هرگز از روش لینک کردن مثلثی استفاده نکنید.) البته می توانید به جای پول، مقاله ای درباره موضوع سایت مورد نظرتان بنویسید و آن را به شرط درج لینکتان در میانه اش، به مدیر سایت بدهید.

3?تبلیغات در سایتهای پرداخت در برابر کلیک: این هم روش مناسبی به نظر می آید هرچند که هزینه بر است. نمونه های فارسی این سایتها هم وجود دارند و البته نمونه های غیرفارسی. (در مورد نمونه های انگلیسی دقت داشته باشید که محدوده جغرافیایی برای آگهی خود را ایران انتخاب کنید تا تنها بازدیدکنندگان ایرانی بتوانند آگهی شما را ببینند.)

4?تبلیغات گوگل ادوردز: شاید که نه، مطمئناً یکی از بهترین انتخابهاست. در این سرویس تبلیغاتی گوگل، می توانید انتخاب کنید که تبلیغ شما برای جستجوی چه کلمات کلیدی  و چه ip هایی (یعنی چه کشورهایی) نمایش داده شود. در این حالت وقتی کاربر کلمه ای خاص را جستجو می کند، آگهی هایی که آن کلمه را برگزیده باشند، در کنار یا بالای صفحات نتایج جستجو (SERPs) نمایش داده خواهند شد. این کار را شرکتهای بسیاری برای شما انجام می دهند که می توانید از طریق جستجو در گوگل، آنها را بیابید.
در صورت داشتن هرگونه سئوال، از بخش تماس با ما استفاده کنید.

5?جوامع مجازی و فروم ها: در جوامع مجازی با افراد آشنا شوید و سایت خود را به آنها معرفی کنید. دقت کنید معرفی باید در زمان مناسب صورت گیرد نه به محض آشنایی!
همچنین در فروم ها می توانید در بحثهایی که دوست دارید شرکت کنید، همچنین در بحثهایی که محصولی در فروشگاه درباره آن وجود دارد، سپس لینک صفحه محصول را (با رعایت قوانین فروم) ارائه دهید. البته می توانید (باز هم با رعایت قوانین فروم) آدرس سایت خود را در امپایتان در فروم ها قرار دهید. دو تا از معروف ترین فروم ها عبارتند از:

6?ایمیل مارکتینگ: ارسال ایمیلهای تبلیغاتی؛ البته به هیچ وجه منظور من ارسال اسپم نیست. ایمیل مارکتینگ یعنی ارسال ایمیل تبلیغاتی برای افرادی که تمایل خود را به دریافت چنین ایمیلهایی اعلام کرده اند. مثلاً افرادی که در خبرنامه یکی از سایتهای شما عضو شده اند، می توانند گزینه مناسبی برای دریافت ایمیلهای تبلیغاتی شما باشند. دقت داشته باشید که ارسال ایمیلهای تبلیغاتی ناخواسته فقط باعث آزار دریافت کننده شده و می تواند زمینه نارضایتی وی از سایت شما را فراهم سازد. پس به سراغ شرکتهای مدعی ایمیل مارکتینگ و نرم افزارهای جمع آوری ایمیل نروید.

7?تبلیغات سنتی: چه روشهایی به ذهنتان می رسد؟ حتماً تبلیغات تلویزیونی وسط دو نیمه فینال جام باشگاههای اروپا!! نه بابا، این همه ولخرجی اصلاً لزومی نداره! یا حداقل برای شروع نیازی به این همه ولخرجی ندارید! با روشهای معمولی مثل چاپ و توزیع تراکت میتونید شروع کنید. البته این کار را بهتر است از مناطقی که می دانید بیشتر از کامپیوتر و اینترنت استفاده می کنند، شروع کنید. در این تراکتها می توانید کل محصولات فروشگاه یا دسته ای از آنها را معرفی کنید یا حتی یکی از محصولات را.
برای خود کارت ویزیت طراحی کنید و آن را به افراد بدهید. کارت ویزیتتان باید حاوی آدرس سایتتان باشد.
پوستر طراحی کنید و آن را در کافی نت ها، فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی، فروشگاههای کامپیوتر و کلاً اماکن مرتبط با محصولات سایت نصب کنید.
هدایای تبلیغاتی مثل خودکار، سررسید، دفترچه تلفن و … هم انتخابهای جالبی به شمار می روند.
ارزانترین وسیله ی پرکاربرد در بین کاربران کامپیوتر چیست؟ پد موس. همان صفحاتی که زیر موس خود قرار می دهید تا راحت تر کار کند و ضربه نخورد. می توانید روی آنها تبلیغ کرده و به رایگان به کاربران کامپیوتر بدهید.
آگهی در مطبوعات فراموش نشود، مثلاً در روزنامه یا پیکهای تبلیغاتی محلی  و … .
سی دی کاتالوگ. طراحی و توزیع سی دی های تبلیغاتی هم یکی دیگر از راههای مؤثر است. البته CD، چون می توان در آن لینک به سایت هم قرار داد، می تواند یکی از مؤثرترین ابزارهای تبلیغاتی باشد.

چقدر زمان لازم دارد؟همانطور که حتماً تا اینجا متوجه شدید، کاری که قرار است انجام دهیم، نیازی به تخصیص زمان زیاد ندارد که با حداقل زمان هم می توان آن را انجام داد و نتیجه ی قابل قبولی گرفت. در این کسب و کار اینترنتی و کلاً راههای کسب درآمد از اینترنت، آنچه که تضمین کننده موفقیت است روش است نه کار سخت و زیاد. البته همیشه به کار بردن بهترین روشها، به معنی موفقیت نیست که باید این روشها را به بهترین شکل پیاده سازی کرد.

پس سعی کنید تا می توانید روشهای مختلف را فرا گرفته و تمرکز خود را بر اجرای صحیح این روشها بگذارید. مطمئن باشید با روزی دو تا سه ساعت هم می توانید پول درآورید. پس کاملاً واضح است که می توانید این کار را در ساعات خالی و اوقات قراغتتان و به عنوان شغل دوم انجام دهید آن هم بدون نیاز به هیچ سرمایه خاصی. یک کار پاره وقت استثنایی برای عزیزانی که به دنبال کار پاره وقت و کار در منزل هستند.

چقدر می توانم پول درآورم؟مسلماً همه در قبال زمان و انرژی که به یک کار اختصاص می دهیم، انتظار درآمد داریم. این کار اینترنتی هم از این گزینه مستثنی نیست. وقتی می گذاریم و کارهایی برای تبلیغ سایت فروشگاهی خود و محصولات مختلف آن انجام می دهیم. اما پاسخ این سئوال اساسی که در قبال انجام این کارها، باید انتظار چه مقدار درآمد داشته باشیم: مسلماً در هیچ کسب و کار و بیزینسی نمی توان گفت که قطعاً در پایان هر ماه، مقداری خاص مثلاً 700 هزار تومان، درآمد خواهیم داشت اما همواره می توان متوسط درآمدی ارائه کرد. اینجا و در کسب و کار همکاری در فروش از طریق فروشگاه اینترنتی آماده خود، می توان متوسط درآمدی 200 تا 500 هزار تومانی در صورت انجام صحیح روشها انتظار داشت. با توجه به تنوع بالای محصولات، نیز استفاده از روشهای تبلیغاتی مؤثر که در بالا ذکر شد؛ رسیدن به چنین درآمدی و حتی درآمدهای بالاتر به هیچ وجه عجیب نیست.

چنانچه بتوانید رتبه گوگل دامین خود را به 4 یا بیشتر برسانید درآمد بسیار فراتر از انتظارتان نصیبتان میشود.

مزایای کسب و کار اینترنتی

بیزینسی برای هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته.
سرمایه مورد نیاز بسیار پایین و در حد صفر یعنی بیزینس بدون سرمایه!
بازاری به گستردگی ایران…
امنیت شغلی بسیار بالا.
فرصت درآمدزایی برابر برای خانمها و آقایان (درآمد در برابر کار نه در برابر خانم یا آقا بودن).
ساعات کاری کاملاً در اختیار خودتان است!
اگر امروز نتوانستید به خاطر مریضی کار کنید، درآمدتان قطع نخواهد شد!
محل کارتان از همه جا قابل دسترس است؛ هرجا که اینترنت باشد!
در کسب و کارهای اینترنتی، بخش اعظم کار توسط سیستم انجام می شود و کار شما ایده دادن است!
نگهداری سالیانه این بیزینس هزینه ای بسیار پایین در حد 15هزار تومان دارد!
بسیاری از روشهای تبلیغات شما، رایگان هستند!

شما میتوانید پس از عضویت ایمیل خود را در بخش نظرات همین مطلب به صورت خصوصی ثبت کنید تا انواع راهنمایی ها و کتب آموزشی در رابطه با افزایش بازدهی کارتان(کسب درآمد) برای شما ارسال شود.


پاپ باکس

پاپ باکس

اگر برایتان سوال پیش آمده که پاپ باکس چیست و چه تفاوتی با پاپ آپ دارد ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

اسکریپت پاپ باکس همانند پاپ آپ است، با این تفاوت که در پاپ آپ یک پنجره یا تب جدید باز میشود و تبلیغ داخل آن نمایش داده میشود و برای باز شدن این پنجره نیاز است که کاربر یک کلیک در صفحه بکند.

ولی در پاپ باکس یک صفحه (همانند lightbox) در داخل همان سایت باز میشود و نیازی به کلیک کردن هم نیست. تبلیغ نیز به صورت iframe نمایش داده میشود.

دقت داشته باشید که در اسکریپت اصلی نیازی به کلیک نیست و بعد از بارگذاری صفحه، پاپ باکس بلافاصله باز میشود


پاپ آپ

پاپ آپ

نجره های باز شو (pop-up) پنجره های ثانویه مرورگر وب هستند که هنگامی که یک

وب سایت را نمایش داده یا روی پیوند یک آگهی تبلیغاتی کلیک می کنید در

مقابل یا در پشت پنجره جاری ظاهر می شود.ممکن است محتوای این پنجره ها اطلاع رسانی باشد

و یا کلیک روی یک پیوند ، پنجره باز شویی برای ارائه

اطلاعات بیشتر ظاهر شود ولی بیشتر پنجره های باز شو

آزار دهنده بوده و احتمالا تمایلی برای نمایش آنها ندارید محتوای

پنجره های باز شو شامل تبلیغات ، نرم افزارهای زیان آوری که به منظور جمع آوری اطلاعات شخصی شما

از روی کامپیوترتان ، طراحی و منتشر شده ، و انواع

دیگر اطلاعات می باشد که به وطور ناخواسته برای شما نمایش داده می شوند و احتما لا تمایلی به نمایش آنها ندارید.

کد پوپ آپ pop up
این کد برای باز شدن یک صفحه درون صفحه دیگر به کار می رود و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد
این کد از یک بخش script تشکیل شده یعنی می توانید در هر جای قالب یا در هر پست قرار بگیرد

اول از همه برای این کد دو نوع وجود دارد

نوع اول شما میتوانید آدرس یک صفحه را درون پاپ اپ خود قرار دهید

برای این کار را در کد اول پیدا کنید و آدرس http://forum.yas-theme.com (ادرس خودت)را جایگذین کنید

نوع دوم شما می توانید علاوه بر متن لینک ها یا عکس های خود را در این بخش با استفاده از تگ های اچ تی ام ال قرار دهید
برای این کار در خط آخر کد دوم matn shoma را پیدا کنید و صفحه خود را بسازید
کد اول کد

کد:
نوع دوم کد
کد:
همچنین میتونی از این سایت برای ساخت پاپ اپ استفاده کنی

http://night-skin.com/blogcode/popup/

البته یه کد خفن هم دارم که بهتره به هیشکی ندی….

کد پاپ آپ ( بدون بلوک شدن توسط مرورگرها )

این کد پاپ آپ هم توسط هیچ مرورگری بلوک نمیشه و یه صفحه 1024 در 768 برای
کاربر هر 24 ساعت باز میکنه ( یعنی اگر کاربر اومد تو سایتتون این صفحه
براش باز شد تا 24 ساعت اینده دیگه براش باز نمیشه ) به جای http://forum.yas-theme.com ادرس سایتی که میخواهید به صورت پاپ آپ باز شود بدید

کد:

خوب و اما چطوری این پنجره مزاحم رو تو مرورگرها غیر فعال کنیم؟

اولین راه میتونی از نرم افزار
Popup Sweeper استفاده کنی

و یا به صورت دستی این کار رو بکنی
Internet Explorer

با استفاده از ویژگی Pop-up Blocker به شما امکان می دهد از نمایش پنجره های باز شوی ناخواسته جلوگیری کنید.هنگامی که یک پنجره باز شو مسدود می شود ، گزینه های زیر در اختیار شما قرار می گیرد.1?می توانید به نوار اطلاعات توجهی نکرده و هم چنان پنجره های باز شو را مسدود کنید.2?می توانید تنها در طول همین جلسه کار در وب ، به پنجره های باز شو اجازه نمایش دهید .3?می توانید به پنجره های باز شوی این سایت برای همیشه اجازه نمایش دهید.برای غیر فعال کرده ویژگی Pop-up Blocker و نمایش تمام پنجره های باز شوی کلیه سایت ها :در منوی Tools روی Pop-up Blocker و سپس روی Torn Off Pop-up Blocker کلیک کنید.

[img][%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1:%201.jpg][/img] [تصویر: 1?jpg]

تنها در صورتی ویژگی Pop-up Blockerرا غیر فعال کنید که از امنیت وب سایت هایی که بازدید می کنید مطمئن هستید.

در غیر اینصورت ، احتمال آلوگی کامپیوتر شما به نرم افزار های مخرب زیاد است .برای آنکه تمام پنجره های باز شوی یک سایت خاص همواره اجازه نمایش داشته باشند

، می توانید سایت مورد نظر را به لیست Trusted Sites( سایت های مورد اطمینان) اضافه کنید .

برای تغییر تنظیمات Pop-up Blocker :1-در منوی Tools از Internet Explorer روی Pop-up Blocker و سپس روی Pop-up

Blocker setting کلیک کنید.

هم چنین می توانید روی setting از نوار اطلاعات کلیک کرده و سپس روی More Settings کلیک نمائید.
از طریق کادر محاوره Pop-up Blocker setting می توانید هشدار صوتی را غیر فعال کنید . یکی از اقدامات زیر را انجام دهید .1-برای اجازه نمایش به پنجره باز شوی یک سایت و زیر سایت های آن ،URL سایت(به عنوان مثالhttp://forum.yas-theme.com)

را در کادر Address of website to allow وارد کرده و روی Add کلیک کنید.2-برای اجازه نمایش به کلیه پنجره های باز شوی تمام سایت ها و زیر سایت ها یک

دامنه (به عنوان مثالhttp://forum.yas-theme.com) دامنه مربوطه را در کادر Address of

website to allow وارد کرده

و روی Add کلیک کنید.3-برای اجازه عدم نمایش به پنجره های باز شوی یک سایت یا گروهی از سایت ها روی سایت

یا دامنه مورد نظر در لیست Allowed Sites کلیک نموده و سپس روی

Remove کلیک کنید.4-سطح انسداد را می توانید روی High(مسدود کردن تمام پنجره های باز شو)Medium

(مسدود کردن بیشتر پنجره های باز شو یا Low (اجازه نمایش پنجره های باز شو از سایت های ایمن ) تنظیم کنید .

حالت پیش فرض Medium است
Opera 9.0

کلید F12 را فشار دهید و(کادری مطابق شکل زیر در اختیارتان قرار می گیرد) , و حالا روی گزینه 3 یا 4 کلیک کنید
[img]img%20src=[/img]
Mozilla Firefox

گذینه options —
content —
Blocke Pop-up windows—تیکش رو بردارید


کسب درآمد از پاپ باکس

پاپ باکس

سیستم کسب درآمد از پاپ باکس، سیستمی واسط بین صاحبان سایت ها و کسانی که دارای خدمات یا محصولات خاصی مانند همکاری در فروش ها می باشد. این سامانه ترکیبی از سیستم پاپ آپ و تبلیغات بنری بوده  و نسل جدیدی از سیستم های کسب درآمد به حساب می آید.

یکی از مهمترین عوامل موفقیت تبلیغات دیده شدن است و تبلیغات پاپ آپ این مورد را به خوبی پوشش می دهند. در پاپ آپ، تبلیغ برای تمام بازدیدکنندگان باز می شود حتی بازدیدکنندگانی که هیچ علاقه ای به تبلیغ داخل پاپ آپ ندارند. سیستم های کسب درآمد از پاپ آپ بدون توجه به علاقه کاربر و تنها بر اساس باز شدن پنجره تبلیغات مبلغی را به صاحب سایت اختصاص می دهند و این ممکن است مشکلاتی از قبیل عدم بازدهی و ضرر مالی را برای صاحبان سیستم های کسب درآمد به وجود آورد.

در سیستم کسب درآمد از پاپ باکس علاوه بر آنکه تبلیغات دیده می شود بر اساس تمایل بازدید کننده و کلیک روی تبلیغ درآمد محاسبه شده و عدم بازدهی را به حداقل می رساند.

روش کار به این صورت هست که کاربران بعد از ثبت نام در سامانه و دریافت کد مخصوص خود، آن را در سایت یا وبلاگ خود قرار می دهند. با توجه به سیاست های مدیر سامانه در وبسایت کاربر تبلیغات از نوع پاپ آپ و پاپ باکس (welcome popup) نمایش داده می شود. در صورتی که بازدید کننده روی سایت کلیک کند تبلیغات از نوع پاپ آپ باز می شود و سامانه مبلغی را به دارنده سایت (کاربر) اختصاص می دهد .

همچنین پنجره ای داخل سایت باز شده و بنر تبلیغاتی نمایش داده می شود، در صورتی که تبلیغ نظر بازدید کننده را جلب کرد و بازدید کننده روی آن کلیک کرد سامانه مبلغی را به دارنده سایت اختصاص می دهد .
امکانات:

دارای سیستم ضد تقلب بسیار قوی و پیچیده بر اساس آی پی
امکان تنظیم کردن زمان رست کردن آی پی ها
امکان تنظیم حداکثر تعداد نمایش تبلیغ برای آی پی در روز
امکان هوشمند محاسبه ی پرداختی ها و درآمد ها از حساب کاربران
گزارش از برترین کاربران از نظر درآمد به صورت روازنه برای رصد کاربران و جلوگیری از تقلب
ثبت کلیه ی لوگ ها و ورودی ها جهت به حداقل رساندن امکان تقلب به همراه نمایش ساعت و زمان دقیق ورود آی پی به سایت و …

سیستم ارسال پیام پیشرفته از پنل مدیریت به همراه ارسال ایمیل
امکان کنترل تمامی تنظیمات سایت از طریق پنل مدیریت (عنوان سایت، کلمات کلیدی، ارسال ایمیل، حسابداری، تنظیمات پاپ آپ و پاپ باکس)
امکان ارسال اخبار به وسیله ی ایمیل و پیام به کاربران
نمایش درآمد امروز، دیروز، این ماه و کل کاربران در صفحه اصلی
امکان فعال یا غیرفعال کردن کسب درآمد از پاپ آپ و پاپ باکس

امکان غیر فعال کردن پنل نمایش دهندگان
قابلیت تغییر کاربر جدید و جستجوی اعضا
امکان تهیه خروجی اکسل از کاربران ثبت نام شده (مناسب برای ارسال پیامک یا ایمیل)
دارای قابلیت نمایش نموداری و گرافیکی درآمد کاربران
امکان ایجاد اخبار و انتخاب نوع نمایش در پنل کاربران و کل سایت
امکان محاسبه ی لحظه ای میزان درآمد های سایت و کاربران
امکان زیرمجموعه گیری با تنظیم درصد زیر مجموعه ها
امکان تغییر موجودی کاربر با ذکر دلیل

اعمال محدودیت حداکثر تعداد نمایش هر تبلیغ در 24 ساعت
امکان محاسبه درآمد کاربران بعد از لود کامل سایت یا با باز شدن آدرس
امکان تعریف پاپ آپ یا پاپ یاکس خاص برای کاربران به صورت دستی (شما می توانید برای مثال تنظیم کنید که تبلیغ خرید بسته نرم افزار آندروید فقط برای سایتهای موبایل نمایش داده شود چون در این نوع سایت ها بازدهی بیشتر دارد )
خرید پاپ آپ و پاپ باکس با پرداخت آنلابن هزینه یا کسر از موجودی کاربر
فعال بودن دو درگاه جهان پای و بانک ملت در سامانه
امکان تعیین قیمت های متفاوت برای هر تبلیغ (پاپ آپ یا پاپ باکس)
امکان ایجاد محدودیت نمایش روزانه برای هر تبلیغ در پاپ آپ(مثلا تبلیغ A روزی 1000 بار نمایش داده شود…)
امکان تعیین نوع تبلیغات به صورت روزانه ساعتی و خودکار از طریق پنل مدیریت و هم از طریق پنل تبلیغ دهندگان(پاپ آپ)
امکان تنظیم قیمت پیش فرض پاپ آپ و پاپ باکس
امکان تنظیم تعداد پیش فرض پاپ آپ ساعتی و روزانه و خودکار
امکان تعیین حداقل پاپ آپ برای ثبت سفارش
امکان انتخاب سه نوع بازدید برای تبلیغ دهنده ها از طریق پنل کاربری برای پاپ آپ(روزانه ،ساعتی و خودکار)
امکان تنظیم نمایش چند پاپ آپ و پاپ باکس به ازای هر آی پی
امکان نمایش پنجره پاپ آپ در دو حالت زیر صفحه و روی صفحه
امکان تنظیم محاسبه درآمد برحسب ثانیه برای کاربران
امکان تعریف وبسایت توسط کاربر و محاسبه درآمد برای وبسایتهای تایید شده
ترتیب گذاری پاپ آپ و پاپ باکس ها برای نمایش
تعیین رنگ پنجره پاپ باکس توسط کاربر
امکان ویرایش متن “تبلیغات شما در اینجا” در پنجره پاپ باکس
تعیین حداکثر حجم، طول و عرض پاپ باکس
فعال یا غیر فعال کردن محاسبه آی پی غیر ایران
فعال یا غیر فعال کردن محاسبه پروکسی
نکات:

در بخش اعشاری محاسباتی که در سیستم انجام می شود مبالغ به سمت بالا گرد می شود (برای مثال 500?1 به 501 ریال گرد می شود) و ممکن است چند ریال به درآمد کاربرانتان اضافه شود.

به منظور کاهش فشار به سرور درآمد زیرمجموعه به صورت دینامیک محاسبه می شود پس با کم یا زیاد کردن درصد زیرمجموعه گیری مبلغ زیرمجموعه دوباره و از اول محاسبه می شود.


راه های کسب در آمد از طریق اینترنت

بازار یابی

بازاریابی شبکه ای

این صنعت اولین بار در سال 1945 بکار گرفته شد و امروزه این تجارت با بیش از 70 سال قدمت توانسته شرکتهای بزرگ و مطرح را در جهان تشویق کند تا از این روش برای فروش محصولاتشان استفاده نمایند

بهترین و آسان ترین و هدفمندترین راه برای شروع یک کار مستقل، بازاریابی شبکه ای (Network Marketing) است. بازاریابی شبکه ای تجارتی است با چند ده سال قدمت و هم اکنون در 155 کشور دنیا رواج دارد. هر هفته، چند صد هزار نفر در سراسر دنیا به شاغلان این تجارت افزوده می شوند. رشد اعضا بازاریابی شبکه ای در جهان چند ده هزار نفر در هر روز است و امروزه، اینترنت با نقش چشمگیری که در دنیا ایفا می کند، مزایای تجارت الکترونیک (E-commerce) را به طرز قابل توجهی افزایش داده است.

نام این کسب و کار طی سالیان گذشته از «شیوه فروش مستقیم» به «بازاریابی شبکه ای» و «بازاریابی چندسطحی» (Multi-Level Marketing) تکامل یافته است. اصول اصلی و زیربنایی همه این ها با هم یکسان است و عبارت است از توزیع و بازاریابی محصولات و خدمات. کشورهای مالزی، تایوان، ایالات متحده، استرالیا و ژاپن از کشورهای پیشرو در این تجارت هستند. به عنوان مثال، 8% از کل جمعیت کشور تایوان در سیستم های بازاریابی شبکه ای مشغول فعالیت هستند.

بازاریابی شبکه ای به جامعه و مردم در همه جا این نوید را می دهد که می توانند درآمدشان را افزایش داده و شیوه زندگی شان را بهبود بخشند.

بازاریابی شبکه ای نوعی از تجارت است که در آن مصرف کنندگان یک شرکت تولید کننده می توانند بازاریاب محصولاتی باشد که خود مصرف می کنند، و با انعقاد قرارداد با شرکت تولید کننده و معرفی و فروش محصولات به اطرافیان خود، درآمد قابل توجهی کسب کنند. و در صورتی که شخص بتوانند با معرفی این تجارت به اطرافیان خود و معرفی آنها به شرکت ،گروه فروش خود را شکل دهد ، و طبق پلنهای درآمد زائی شرکت درصدهای مشخصی از قیمت کالاهای فروخته شده در گروه فروش خود را به عنوان پورسانت و پاداش دریافت کند. . متاسفانه طی سالهای اخیر بسیاری از افراد و شرکتهای سود جو، با استفاده از نبودن اطلاعات کافی در مورد این تجارت در کشور عزیزمان به صورت غیر قانونی و با قصد سوء استفاده و کلاهبرداری ، باعث گردیدند که به نام و وجه این تجارت آسیب وارد شود. اما در حال حاضر کشورهای پیشرفته زیادی از جمله کشورعزیزمان ایران، به روش صحیح و تحت نظارت قانونی این تجارت، جامه عمل پوشانده اند

هر وقت که ما درباره چیز های موردپسندمان به بقیه اطلاعات می دهیم، به نوعی بازاریابی شبکه ای انجام می دهیم. تا حالا شده از دوستانتان یکی از سوالات زیر را بپرسید:

پیراهنت را از کجا خریدی؟

معمولا از کجا گوشت می گیری؟

رستوران خوب سراغ داری؟

معلم زبان خوب نمی شناسی؟ موسسه خوب چی؟

آرایشگاه کجا رفتی؟ و ….

بر طبق این تعریف حتی اجداد ما هم به صورت ابتدایی با این حرفه آشنایی داشته اند.

حالا فرض کنید که برای این کاری که دارید انجام می دهید(یعنی معرفی مشتری به فروشنده کالا یا خدمات)، به شما حق الزحمه ای هم پرداخت کنند. این یعنی بازاریابی شبکه ای حرفه ای.

بازاریابی شبکه ای سیستمی است برای توزیع کالا و خدمات توسط شبکه هایی از هزاران فروشنده یا توزیع کننده مستقل. این توزیع کننده ها از طریق فروختن کالاها و خدمات و همچنین معرفی و حمایت از فروشندگانی دیگر(که عضو سازمان فروش ایشان می شوند) کسب درامد می کنند.

در حقیقت بازاریابی شبکه ای یک روش جدید توزیع کالاها و یا خدماتی است که از قبل در بازار یا محیط اطراف ما وجود داشته اند. فقط اتفاقی که افتاده این است که فروشنده آن کالا و یا ارایه کننده آن خدمات، از روش جدیدی جهت ارایه همان محصول یا خدمات قبلی خود استفاده می کند.در حقیقت هر کدام از مشتریان که از کالا ویا خدمات ارایه شده توسط شرکت رضایت دارند می توانند در صورت تمایل مشتریان جدیدی برای استفاده از کالاها و یا خدمات به شرکت ارجاع دهند و از این راه کمیسیون دریافت کنند.

بازاریابی شبکه ای یک مدل کسب وکار است، یک فرصت یا امکان است برای کسب درآمد، شاید برای برخی افراد بهترین شیوه کسب درامد ، یک راه یا مسیر از قبل تعیین شده است برای کار کردن و داشتن یک فعالیت کاری و نوعی بازاریابی، قطعاً با شبکه های هرمی تفاوت دارد. افراد یا مشتری ها به عنوان خریدار کالا یا خدمات یک شرکت به نوعی وارد تیم بازاریابی آن شرکت می شوند و با فروش کالا و خدمات آن شرکت تیم بازاریابی را گسترش می دهند و این امر موجب هویتمند شدن آن کالا یا خدمات، افزایش فروش و توزیع سریع و بدون نیاز به واسطه های بیشتر برای آن شرکت می شود.
نکته ی مهم این است که با توزیع کالا و خدمات از طریق افرادی که در زیرمجموعه قرار گرفته اند، افراد (نتورکرها) با توجه به برنامه شرکت، درآمدی کسب می کنند که به آن درآمد رسوبی گفته می شود. این نوع درآمد درست مثل اجاره بهایی است که یک صاحب خانه به صورت ماهانه یا سالانه دریافت می کند. قطعاً صاحب خانه خرجی را برای ساخت یا خرید خانه متحمل شده است و به این راحتی خانه ای به دست نیامده است. در کار بازاریابی شبکه ای نیز چنین است.

هیچ رمز و رازی در بازاریابــی شبکه ای وجود ندارد ، بازاریابـی شبـکه ای تنها روش دیگری برای فروش و توزیع می باشد .

بازاریابی شبکه ای به افراد این امکان را می دهد که محل و ساعت کار خود را انتخاب کرده و به آزدای مالی دست پیدا کنند و در یک کلام رئیس خودشان باشند. علاوه بر این، برای این کار نیازی به داشتن تحصیلات خاص نیست، زیرا خود شرکت آموزش لازم را در زمینه مهارتهای تجاری موردنیاز و نیز آموزش بازاریابی را ارائه می نماید. این جنبه از آموزش بخشی جداناشدنی از فرصت تجاری ارائه شده است.

در مورد هر فرصتی، موفقیت، با آنچه که یک فرد با آن فرصت انجام می دهد، سنجیده می شود. این تجارت برای افرادی که به دنبال یک راه ساده و یک شبه پولدار شدن هستند، نیست. نمایندگان فروش، باید سخت کار کنند، از هوش خود استفاده کرده، متعهد باقی مانده، آماده شکستهای اولیه بوده، و به دقت مطابق با طرح تجاری پذیرفته شده و اثبات شده شرکت عمل نمایند.

از جمله تمایلات روزافزون در دنیای کنونی، میل به داشتن شغلی است که افراد در آن صاحب کار خود باشند. وقتی که صاحب کار خود باشید، می توانید تصمیم بگیرید:

کجا کار کنید.

با چه کسی کار کنید.

چگونه کار کنید.

چه زمانی کار کنید.

در گام اول، تصور داشتن شغلی از آن خود برای بسیاری از مردم ایجاد دلهره می کند، زیرا مستلزم بیرون آمدن از «حاشیه امن» و مواجهه با موارد غیرقابل پیش بینی و ریسک ها است. اما مرور زمان و اثرات حاصل از تغییر و تحولات حاکم بر جامعه جهانی، شما را مجاب خواهد کرد که داشتن کاری که کاملاً از آن خودتان باشد، راهی است در جهت افزایش احتمال موفقیت شما.

دلایل زیادی هست که می توان با استناد به آنها به این نتیجه رسید که در بازاریابی شبکه ای افراد بهترین موقعیت را برای پیشرفت در اختیار خواهند داشت:

اول اینکه، شما صاحب تجارت مستقلی خواهید بود که واقعاً ریسک کمی دارد. همانطور که می دانید شما در اغلب تجارت ها، حتی قبل از این که کار را آغاز کنید به سرمایه مالی نیاز دارید.

دوم اینکه، هیچ سقف یا محدودیتی در کسب درآمد وجود ندارد. یک وکیل روزانه تنها تعداد محدودی مراجعه کننده را می پذیرد و یک آرایشگر تنها تعداد مشخصی مشتری در روز می تواند داشته باشد. اما در این تجارت، اگر بخواهید می توانید درآمد خود را لحظه به لحظه افزایش دهید. از آنجایی که شما می توانید تعداد نامحدودی افراد را وارد این تجارت کنید و آنها هم همین کار را انجام می دهند، نهایتاً بر اساس درآمد صدها نفر درآمد مضاعفی کسب می کنید.

سومین و هیجان انگیزترین دلیل این است که زمان آزاد شما افزایش می یابد. هیچ چیز در دنیا به اندازه گذراندن زمان با کسانی که دوستشان داریم، لذتبخش نیست. شما در مشاغل اداری یا سنتی مانند تجارت های خرد، فروشندگی، امور خدماتی و حتی مدیریت تمام طول هفته کاری یکنواخت انجام می دهید تا بتوانید یک روز تعطیل را با خانواده خود سپری کنید؛ حال آنکه در این کسب و کار شما می توانید با حضور در کنار آنهایی که دوستشان دارید و دوستتان دارند تجارت خود را بهبود بخشید.

اگر در بازاریابی شبکه ای به شما خوش نگذرد معلوم می شود که آن را درست انجام نمی دهید. بنابراین، اگر شما هم مثل تمام بازاریابان شبکه ای موفق جهان در سالیان نخست بهای موفقیت را که همان تلاش و پشتکار و برنامه ریزی دقیق است بپردازید، استرس بر زندگی شما حاکم نخواهد شد.

این موضوع ما را به چهارمین و مهم ترین ویژگی کسب و کار شبکه ای می رساند: برنامه سه تا چهار ساله.

نگاهی به مشاغل سنتی بیندازیم. همه افراد در جوانی و آغاز کار می خواهند برنامه ای داشته باشند که طی آن و به سرعت به درآمد بالا برسند و زندگی خوب و راحتی برای خود و خانواده شان فراهم کنند. اما اگر همه ما به اطرافیان نگاهی بیندازیم می بینیم بیشتر افراد، پس از سی سال کار کردن، پیشرفت قابل توجهی نکرده اند و هنوز با مشکلات قدیمی خود درگیرند. اگر هم کسی به نقطه مطلوبی رسیده باشد قبل از آن، سی سال از عمر خود را مثل یک شیر در قفس، در مسیر رفت و آمد بین خانه و محل کار گذرانده است .

اما در مقابل مشاغل سنتی، بازاریابی شبکه ای برنامه ای سه تا چهار ساله را در مقابل شما قرار می دهد. شما اگر چهار سال برای یک شرکت بازاریابی شبکه ای قانونی و معتبر با برنامه ریزی و پشتکار کار کنید، می توانید با فروش صادقانه محصولات و خدمات به درآمدی مناسب و حتی آزادی مالی رسیده و روی آن حساب کنید.

گفته شده است: «قدردانی بزرگ ترین پاداشی است که درزندگی به دنبال آن می گردیم. کودکان برای به دست آوردن آن گریه می کنند و افراد بالغ حاضرند برای آن بمیرند.» ما باور داریم که این جمله درست است و تجارتی مثل بازاریابی شبکه ای می تواند حس قدردانی را به ما ارزانی دارد. زمان هایی خواهد رسید که مقابل دیگران عمیقاً تحت تأثیر قرار خواهیم گرفت و آن هنگامی است که اطرافیان و دیگر همکاران، به هر نحوی ما را برای پیشرو بودن در این مسیر تحسین می کنند. این قدرشناسی در انتظار همه کسانی است که واقعاً در این کار موفق هستند. هیچ چیز در زندگی به اندازه ی زمانی که افراد از ما به خاطر مساعدت در تغییر سطح زندگی قدردانی می کنند، رضایت بخش نیست.

در پایان، لذت مسافرت کردن و افزودن تجربیات فرهنگی در انتظار کسانی است که در این تجارت مشغول هستند. برای انسان چیزی تنفرآورتر از کار کسل کننده و یکنواخت نیست. ما در بازاریابی شبکه ای، امکان مسافرت، آشنایی با فرهنگ های دیگر، بازدید از موزه های بزرگ و چشیدن طعم غذاهای منحصر به فرد در سرتاسر کشور را داریم بدون اینکه در روند کار و ایجاد درآمدمان اختلالی ایجاد شود. بازاریابی شبکه ای یک حرفه ی پولساز و متنوع است. کارکردن و موفقیت در این تجارت می تواند باعث احساس خوشبختی در زندگی افراد شود.

نوشته زیر از مقالات ترجمه شده تیم سلز از بزرگان بازاریابی شبکه ای جهان آورده شده:

در مدل ایده آل بازاریابی شبکه ای یک انسان از انسانی دیگر می پرسد که چه چیزی به او کمک می کند و به او کمک می کند به هرچه که می خواهد برسد. این یک تجارت طبیعی است. یک انسان به انسان دیگر کمک می کند.

بازاریابی شبکه ای یک کسب و کار طبیعی است.

لغت “طبیعی” یعنی: ساده و مفید و نزدیک به طبیعت

دلیل اینکه من انتخاب کردم تا تمرکز زندگی ام را روی بازاریابی شبکه ای بگذارم این بود که من احساس کردم که این کسب و کار واقعاً یک کسب و کار طبیعی است. یک انسان وقتی که به انسانی دیگر کمک می کند در واقع عمل طبیعت را انجام می دهد. یک گیاه در کره زمین رشد نمی کند مگر اینکه به رشد موجودی دیگر کمک کند.

تنها یک کسب و کار در کره زمین وجود دارد و آن هم کسب و کارِ بهتر کردن زندگی دیگران است.

بیایید برای لحظه ای تصور کنیم که فقط من و شما در یک جزیره زندگی می کنیم. فقط ما دو نفر. من یک ماهیگیر هستم و شما یک کشاورز. روزی من به شما می گویم “اگر شما امروز یک ذرت بیشتر برداشت کنی من هم ماهی بیشتری صید می کنم و امروز عصر می توانیم آنها را با هم معامله کنیم و امروز تو مجبور نخواهی بود که فقط ذرت بخوری و من هم مجبور نخواهم بود که فقط ماهی بخورم.”

با این معامله ما توانستیم که زندگی یکدیگر را بهتر کنیم. این تجارت طبیعت است. کمک یک انسان به انسان دیگر.

در مدل ایده آل بازاریابی شبکه ای یک انسان از انسانی دیگر می پرسد که چه چیزی به او کمک می کند و به او کمک می کند به هرچه که می خواهد برسد.

در اکثر موقعیت ها من در تجارت بازاریابی شبکه ای ام تجربه کرده ام که کسی (مشتری احتمالی) چیزی می خواهد که به تنهایی نمی تواند به آن برسد. چگونه این موضوع را فهمیده ام؟ چون اگر می توانستند تا الان آن را داشتند! پس آنها به کمک احتیاج دارند و حالا بود که من وارد ماجرا می شدم.

به طور معمول این کمک تنها نیاز به کسب و کار خوب نیست. بلکه آنها احتیاج به افزایش مهارتهایشان داشته اند و همین امر باعث شد که من هم چگونگی آموزش دادن این مهارت ها را بیاموزم. من زندگی آنها را بهتر کردم و آنها زندگی مرا. زیرا که حالا من مهارت جدیدی را آموخته ام.

و من با کمک به هر نفر جهت ارتقای مهارت ثروتمندتر شدم.این امر به من اجازه داد تا با طرح های خیرخواهانه زیادی همکاری کنم. مانند کمک به تیمی برای حضور در سریلانکا برای سونامی، یا کمک به سازمانی که با طرح خود توانست 4میلیون کودک را از اعتیاد رها کند. متوجه این چرخه می شوید؟ مردم کمک می کنند تا زندگی مردم دیگر بهتر شود.

همان طور که گفتم این طرح بازاریابی شبکه ایِ ایده آل است و همیشه مانند این اتفاق نمی افتد.

«اکثر بازاریابان شبکه ای (و همه بازاریاب ها) در دام سودها و پورسانت ها گرفتار می شوند و فراموش می کنند که پایه این صنعت کمک به دیگران است»

من هم به همین علت زندگی ام را وقف کمک به این صنعت کرده ام.

اگر شما این حرفه را انتخاب نموده اید و یا هنوز در حال امکان سنجی حضور در آن هستید نوع آدمی که می خواهید باشید را انتخاب کنید. من پیشنهاد می کنم آدمی را انتخاب کنید که می خواهد به دیگران کمک کند.

همچنین فردی باشید که باور دارد که چیزهایی وجود دارد که نمی داند و می خواهد تا مطالعه کند و مهارتهایش را به کمال برساند.

من متوجه شده ام که چیزی به عنوان راهبر مادرزاد، فروشنده مادرزاد و یا سخنران مادرزاد وجود ندارد. تمامی این حرفه ها (همچنین بازاریابی شبکه ای) شامل استفاده از مهارتهایی می شود که باید در آنها خوب باشید. فقط در آنها خوب شوید و با خوب شدن در آنها به طور طبیعی رشد می کنید و همانطور که رشد می کنید، پاداش ها هم قابل توجه خواهد بود. قول می دهم.